Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Καταβόθρα Κωπαΐδας

…Αυτό το ΣΚ δεν είχε σπηλίτσα. Η αιτία είναι αυτή η παλιο-ίωση που με ταλαιπωρεί, και όπως καταλαβαίνετε η μουρμούρα μου πήγε σύννεφο!!
Ευκαιρία λοιπόν είναι να ανεβάσω μερικές φωτό από παλαιότερες επισκέψεις, τις οποίες ξέθαψε ο Παναγιώτης.

Σε αντίθεση με το δικό μου, το σπηλαιολογικό-φωτογραφικό αρχείο του Παναγιώτη είναι οργανωμένο. Κάθε σπήλαιο έχει δικό του φάκελο, με όνομα, υψόμετρο,ημ/νία επίσκεψης, περιοχή-βουνό και στίγμα.. Εγω πάλι, ξέρω πως έχω τις φωτογραφίες, σε κάποιο εξωτερικό δίσκο(ανάμεσα σε ταινίες, σειρές, τραγούδια και videακια), και σε κάποια DVD αλλά συνήθως οι φάκελοι που περιέχουν τις φώτο δεν έχουν περιγραφή.. Αυτό ναι μεν δυσκολεύει την αναζήτηση αλλά είναι μια ευκαιρία να θυμάμαι όλα όσα έχουμε κάνει μέχρι τώρα!!!  Σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, ζητάω βοήθεια από τον Παναγιώτη!!

Έτσι λοιπόν σήμερα, αφού το λογιστικό πρόγραμμα της δουλείας αρνείται πεισματικά να λειτουργήσει, λέω να χρησιμοποιήσω το στικάκι που μου έδωσε ο Παναγιώτης και να ανεβάσω μερικές φωτό από παλαιότερες επισκέψεις. Είναι βέβαια από την εποχή που δεν είχαμε μάθει ακόμα τη χρήση των εξωτερικών flash,και για φωτογραφική είχαμε μια ηρωική και εντος σπηλαίου πεσούσα Kodak,οπότε μην περιμένετε και πολλά…Αλλά έτσι για την ιστορία, είπαμε να τις ανεβάσω.

Κατά καιρούς θα ξεθάβουμε και άλλες φωτογραφίες , οπότε τα «νεκρά»  ΣΚ όλο και κάτι θα έχω να ανεβάζω.

Ξεκινάω λοιπόν με την Καταβόθρα Κωπαίδας



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου